음악의 산책/Nashville

[올드팝] Pledging My Love (사랑의 서약) - Teresa Brewer

jubila 2023. 12. 19. 02:58

Pledging My Love (사랑의 서약) - Teresa Brewer












Pledging My Love

 
Teresa Brewer

Forever my darling
My love will be true
Always and forever
I'll love just you
영원한 나의 연인
나의 사랑은 진실할 거에요
난 언제나 영원히
당신만을 사랑할 거예요

Just promise me darlin'
Your love in return
May this fire in my soul dear
Forever burn
그러므로 당신도 사랑을
약속해줘요 나의 연인
나의 영혼의 이 불같은 열정이
영원히 타오를 거예요

My heart's at your command dear
To keep, love and to hold
Making you happy is my desire
Keeping you is my goal
내 마음은 지켜주고, 사랑하고, 또한 안아주는
당신에게 달려 있어요
당신을 행복하게 하는 것이 나의 소망이에요
당신을 지켜주는 것이 나의 목표예요

My heart's at your command dear
To keep, love and to hold
Making you happy is my desire
Keeping you is my goal 
내 마음은 지켜주고, 사랑하고, 또한 안아주는
당신에게 달려 있어요
당신을 행복하게 하는 것이 나의 소망이에요
당신을 지켜주는 것이 나의 목표예요

I'll forever love you
The rest of my days
I'll never part from you
And your loving ways 
당신을 영원히 사랑할 거예요
남아 있는 나날까지
당신을 떠나지 않을 거예요
당신의 사랑을 떠나지 않을 거예요

Just promise me darlin'
Your love in return
May this fire in my soul dear
Forever burn
그러므로 당신도 사랑을
약속해줘요 나의 연인
나의 영혼의 이 불같은 열정이
영원히 타오를 거예요.











 




 

 











1931년 미국의 오하이오주에서 태어난 Teresa Brewer는, 2세 때부터 대중앞에 서기 시작하였으며, 5세 때에 라디오에 출연하는 등, 온 생애를 노래와 춤으로 살았다. 대표곡으로는 Music, Music, Music(1950), A Tear Fell(1956), Till I Waltz With You Again(1952), 그리고 Bo Weevil(1974) 등이 있다.